Cégünk működésében meghatározó jelentőségű a nagyvállalati egyedi igényeket is kiszolgálni képes Humán informatikai rendszerfejlesztés, bevezetés és terméktámogatás. Ennek eredménye a teljes HR területet lefedni képes BS-BÉR2001 rendszerünk, amely  teljes körű integrációval rendelkezik a Magyarországon leginkább alkalmazott hazai és külföldi ERP rendszerekhez. HR megoldásaink alkalmazásával jelentős költségmegtakarítás érhető el. A rendszerhez magas színvonalú, a távközlés legújabb vívmányait kihasználó szoftverkövetési és ügyfélkiszolgáló szolgáltatás kapcsolódik, amelynek a rendszer tudása mellett kiemelkedő jelentőséget tulajdonítunk.

  • A rendszer a bérügyvitel összes havi és éves szintű feladatának számítógépes megvalósítására alkalmas
  • A rendszer tudása, magas szintű paraméterezhetősége lehetővé teszi általános használatát a cég méretétől és a felhasználási szektortól függetlenül
  • Felhasználóbarát, működtetési logikája, kezelése könnyen elsajátítható, amely igényes megjelenéssel párosul
  • Hazai fejlesztésű, több éves ügyvitel-szervezési és szoftverfejlesztési tapasztalatok alapján készült
  • Jól dokumentált, a jövőbeni igények kielégítésére korlátlan lehetőséget biztosít, továbbfejlesztése folyamatos
  • A könnyen kezelhető lekérdezési modul segítségével az adatok komplex lekérdezési lehetősége biztosított (az előre definiált lekérdezések száma 200-at meghaladja)
  • A feldolgozás során minimális a havi adatfelviteli igény
  • Előre számfejtési lehetőség egyénileg és teljes körűen
  • Több év rugalmas kezelése, levonás-letiltás automatizmus
  • Számfejtést követően az összesítők és göngyölített kimutatások azonnal lekérhetők
  • Munkabér átutalás bármely bank felé elektronikus úton
  • Havi és éves adatszolgáltatás a NAV felé elektronikus úton (ÁNYK)
  • Rugalmas és differenciált jogosultságkezelés és auditálás 
  • Ügyfél igénye alapján paraméterezhető főkönyvi feladás nyomtatott formában vagy közvetlen adatátadással
  • Teljes körű integráció vállalatirányítási rendszerekhez (pl. JD EDWARDS, SAP, LIBRA,MODUS,WINDIRECT,ZEUS), beléptető- és munkaidő nyilvántartó rendszerekhez (SEAWING, Micro Raab)
  • Rövid idő alatt bevezethető (2-5 nap) 
  • Professzionális terméktámogatási szolgáltatás kapcsolódik hozzá (Upman, OTRS) 
  • NAV és OEP engedéllyel rendelkezik

Az alábbi megoldásokat kínáljuk

Ügyfélnél történő rendszerhasználat

Rendszerünk az Ön informatikai környezetébe telepítve kliens-szerver architektúrában működik, amelyhez igény szerint  a munkáltatók dolgát megkönnyítő dolgozói önkiszolgáló web-es modul kapcsolható. Az alkalmazás interneten keresztül távoli eléréssel is működtethető. 

Bérszámfejtési szolgáltatás (outsourcing)

A szolgáltatás keretében az outsourcing jól ismert előnyeit kihasználva az ügyfél-specifikus igények maximális figyelembe vétele történik, amely magas színvonalú ügyfél kiszolgálással párosul.

 

A rendszer működési modellje

  • Bérszámfejtés és nyilvántartás
  • Személyi jövedelemadó-kezelés az adóelőleg levonástól az év végi hatósági adatszolgáltatásig
  • Teljes körű magánnyugdíj-kezelés a számfejtéstől a havi adatszolgáltatásig
  • Önkéntes nyugdíj- és egészségpénztár kezelés a számfejtéstől a havi adatszolgáltatásig
  • Nyugdíjjárulék-kezelés a járulék levonástól az éves adat exportig a NYENYIÉÉ program felé
  • Az alaprendszerhez specifikus igényeket kiszolgálni képes egyéni és csoportos teljesítményelszámoló és nyilvántartó modul illeszthető

Kiegészítő Modulok

Tudjon meg többet! Kattintson az egyes modulokra.


Hardver és szoftver követelmények

Hardver:

  • Átlagos irodai PC minimum 17”-os monitorral, 512Mb RAM-al és 1Gb szabad tárhellyel

Operációs rendszer:

  • Windows XP, SP3
  • Windows 7 32bit/64bit, Windows 8.1

Egyéb szoftverek:

  • Java Runtime Environtment (JRE) 1.7
  • Adobe Acrobat Reader

Hardver:

  • Minimum: belépő szintű szerver 2 GB RAM, 160 GB SATA HDD
  • Optimális: belépő szintű szerver 8 GB RAM, 600 Gb SAS HDD, RAID10

Operációs rendszer:

  • Oracle Enterprise Linux
  • Windows 2003 szerver
  • Windows 2008 szerver

Az önkiszolgáló dolgozói portálhoz (HRP) szükséges:

  • Apache Tomcat alkalmazásszerver 6.0 (+)
  • Adatbáziskezelő (oracle, postgres,mysql stb.)
  • WEB böngésző (IE9+,FF8+,Google Chrome)

Humán Dokumentum Menedzser Modulhoz (HDM) javasolt:

  • Lapadagolóval felszerelt szkenner

Integrációs kapcsolatok